wtorek, 13 stycznia 2009

...

Zapamiętałam ......język...

nie była to poprawna polszczyzna...

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a jaka??
bo tak coś tajemniczością zawiało:)

cicho

Anonimowy pisze...

Cicho sza-

sens delikatny zamknięty w pierwszym wersie....jak dotyk.....
jak muśnięcie....
-zdegustowana

Anonimowy pisze...

ja wiem co to wspomnienie:)i co to jezyk :)
i jak czasem jedno zdanie mowi wsztstko
cs

Anonimowy pisze...

tylko czyj to jezyk;))))
pozdrawiam!:)))
cs

Anonimowy pisze...

cs-

mówi....
ale nie jest zamiast....
czy to niepoprawne zapamiętać?
-zdegustowana

Anonimowy pisze...

no, nie mój przecież ;)))
-z.

Anonimowy pisze...

chociaż....
mój też tam był ;)

-zdegustowana

Kami pisze...

No taki język to bynajmniej nie powinien być poprawny. Im bardziej niepoprawny tym lepsze wrażenia "smakowe" ;D

Anonimowy pisze...

chyba im bardziej ruchliwy:)))))
cs:)

Anonimowy pisze...

Zdegustowana za język to ciągnąc się nie da:)Ciebie;)

cs

Rado pisze...

Czyżbyś konsumowała ozorki?

Anonimowy pisze...

Rado-

konsumowała to może za duże słowo;)

-zdegustowana

Sujini pisze...

a ja kompletnie nic nie rozumiem;)

_ pisze...

SUjini no jak nie .. no język konsumpcja;)
ps dzień dobry:)))
!!!!
odwilż ...