niedziela, 8 marca 2009

Kobiet dzień....;)

Postarałam się...
Nowy sweterek z dekoltem po pas (no, może troszkę przesadziłam ;)
Ale właściwie dlaczego nie? Jeśli co nieco krągłe, gładziutkie, miłe dla oczu...
Fryz i make up....gustowny, delikatny, powabny...
Otuliłam się mgiełką perfum...kuszącą...
I co?
I co dostałam w prezencie?
K.... zimę!
Narąbało śniegu przez noc, zasypało wszystko....
Ale za to jest bajkowa biel....mmmmmmmm.......
cudowna, jeśli nie musi się wyjść z domu.

Ps.
Cieszmy się swoją kobiecością, nie tylko dziś...
ale każdego dnia..
Buziaki i wirtualne kwiaty (ja chcę żonkile!) dla wszystkich Kobiet!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

przedwiośnie i tyle :))
a to że dobrze wyglądasz... z pewnością zaprocentuje :D

miłego :***

p.s. u mnie już też gotowa niespodzianka :))

Anonimowy pisze...

dziękuje kochana rownież ślę życzonka p;)

_ pisze...

kurwa się rozbawiłam . ja tez mam zimę nie pękaj mała ;)))
hihih

przemijanie pisze...

Dziękuję pięknie i życzę byś tak ślicznie wyglądająca mogła wyjść na spacer przez łąki ukwiecone. W zastępstwie tychże proponuję wirtualny spacer w kierunku wiosny :)
Kliknij

Anonimowy pisze...

ange -

byłam, powąchałam...zasłuchałam...
dzięki:*

Ninuś-

z wzajemnością raz jeszcze:)

Cicho-

Ty to mnie zawsze położysz na łopatki...;)))
nie pękam tylko cholerka odśnieżam ;))) buziaki:*

Przemijanie-

nooo...aż mi mowę odjęło...
przepiękne....w jednej chwili zapragnęłam tam być!
ściskam:)