wtorek, 31 marca 2009

...

WYSTARCZAJĄCO...

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a no tak! bardzo wymownie...
;)

madame pisze...

nie, raczej nie wystarczająco...

ciut

zdegustowana pisze...

Byłam ciekawa Waszych reakcji...
to takie słowo magiczne, którym obdarza mnie ktoś....
jestem ciekawa czy to jedno słowo jest dość wymowne?
wystarczająco przepraszam?
wystarczająco kocham?
wystarczająco jestem wściekła?
wystarczająco zmęczona?
a dla Was- co znaczy wystarczająco?

Ninuś pisze...

Nigdy się nad tym nie zastanawiałam,ale pewnie znaczy,że coś już powiedziałam raz i więcej już się nie wypowiem na ten temat:)

EL pisze...

dla mnie wszystko trzeba ,nadto' i dopiero wtedy jest wystarczająco...
takie już we mnie nienasycenie wiecznie ;)

madame pisze...

"Wystarczająco" to poziom średni. Czyli nijaki. Wystarczająco cię lubię, ale mogłabym bardziej...Niby poziom zachowany, ale...

jak dla mnie "wystarczająco" to za mało
zdecydowanie

_ pisze...

wystarczająco mnie ten rok sponiewierał hihihihh
kurcze WIOSNA!!!!!

przemijanie pisze...

stopień dostateczny;
wystarczająco smaczne,
smakuje ... ale
wystarczająco niesmaczne,
nie smakuje ... ale

_ pisze...

wystarczająco że dziś piątek nie trzeba nic więcej;)
miłego weekenda...

Rado pisze...

WYSTARCZAJĄCO długo już to wisi na tapecie!!!

zdegustowana pisze...

Rado-

rozwaliłeś mnie! ;)))

Anonimowy pisze...

Rado ma rację! do boju! do boju!... i tu nazwa dowolnego zespołu piłkarskiego z terenu w którym zamieszkujesz ;)
my TU czekamy :))