wtorek, 10 marca 2009

Umowa...

Wyczytałam,że ludzie dzielą się na KU i OD.
Ludzie KU, to tacy, którzy mają cele, do których dążą.
Z kolei ludzie OD, to tacy, którzy przed czymś uciekają.
I taki był przykład myślenia:

Osoba KU może np. mieć takie cele:
- Chcę ważyć o 10 kg mniej.
- Chcę mieć świetną sylwetkę.
- Chcę aby mężczyźni się za mną oglądali.

Osoba OD ma z kolei cele:
- Nie chcę być gruba.
- Nie chcę źle wyglądać.

I dalej czytam:

Jeśli już wiemy, co nas motywuje,
to warto napisać na kartce umowę
z samym sobą.
Umowa ta może mieć np. taki charakter:

..................., dnia ........... r

UMOWA


Ja niżej podpisany/a .................
zobowiązuję się do systematycznej pracy
nad utratą/zwiększeniem wagi swojego ciała.
W tym celu będę codziennie pracował/a z tym kursem
oraz będę wcielała w życie zawarte w nim rady i techniki.
Będę się starać się czerpać jak najwięcej frajdy
z uczestniczenia w tym kursie. Dzięki temu z każdym
tygodniem będę widzieć pozytywne zmiany w moim ciele.
Na koniec każdego miesiąca, w którym dotrzymam warunków
tej umowy, nagrodzę się.
Lista nagród znajduje się w załączniku do tej umowy.

Podpis


Hmmmm....
Chyba zaryzykuję i podpiszę taką umowę z samą sobą...
aaaaaaaaallllleeee.......
jeszcze muszę sporządzić listę nagród ;)
Może mi pomożecie?

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

buahahaha :))
dobre!
ode mnie możesz liczyć na buziaka... zupełnie gratis ;)

a swoją drogą... ciekawe jak motywuje taka umowa?
hmmm...

Anonimowy pisze...

Hm... ciekwe to ja muszę sporządzic taką listę i nagroda będzie banalna świety spokój w domu.Tak pojdę w zaparte:)Dziękuje za wsparcie u mnie,wiem,że nie wiedziałaś,że mam taka sytuację,bo opisałan ja na blogu,ale dawno:)

przemijanie pisze...

Hihihi, znowu udało mi się zwiać przed klasyfikacją,
bo równocześnie uciekam i dążę. Atakuję problem ze wszystkich stron.

Nagroda?
Przyjazny uśmiech z lustra,
spacer wśród kwiatów,
kolacja przy świecach,
a cała reszta to już w ramach niespodzianki. :)

Neskavka pisze...

No ja kiedyś zrobiłam coś podobnego.No może bez umowy.
Moja nagroda?
Dwa ptysie pożarte do kawy!!
Chyba nie o takie nagrody chodziło.....

Rado pisze...

Ja tam nie dzielę ludzi. Wszyscu co po trosze porąbani i chaotyczni.
Z porąbania i chaosu nijak mi żadna klasyfikacja nie wychodzi.