niedziela, 7 grudnia 2008

Łańcuszek ;)

Zaproszona przez Lacri powiem szczerze:

1. Uwielbiam musztardę. Mogę ją jeść łyżkami...ot, takie specyficzne delicje:)

2. Lubię ciepło. To słoneczne a nawet egzotyczne, ogień w kominku, ciepło męskich dłoni i ciepło serca........

3. W ramach ciepła mieszczą się golfy, pod każdą postacią;)

4. Golfy na 4 kółkach to już inny temat. W tej kwestii....jestem cholernie praktyczna. Samochód ma mi ułatwiać życie, być bezpieczny, sprawny, ekonomiczny....a jak przy tym jest całkiem śliczny...to nie szkodzi ;)

5. Mam marzenia.......one też dotyczą ciepła...
Chciałabym poczuć tak naprawdę, że jestem dla kogoś ważna...poczuć się obdarowana...tym czymś wyjątkowym.........czy to możliwe?

Ups......może zbyt szczerze.......(?)

Mam nadzieję,że nikt nie będzie na mnie krzyczeć w ten niedzielny poranek.
Zapraszam do zabawy (wypisz w pięciu punktach fakty, o których nikt nie miał pojęcia)następujące osoby:

Cyberon
Przemijanie
Sujini

Miłej niedzieli.

8 komentarzy:

Neskavka pisze...

A ja też mogę ?
1/ Uwielbiam musztardę-dla mnie delicje
2/Identycznie. Niestety z racji skłonności chorobowych nie wolno mi sie opalać
3/Nie lubię golfów
4/ Golfy na 4 kółkach-niekoniecznie.Kocham Fiaty
5/Możliwe. Ja czekałam 14 lat-warto było!

Miłego dnia, ciepłego,przytulnego, bez krzyków.

Pawel-as pisze...

Nie śpij:D.....no ja tez mam cos wypiasć tylko nie wiem co...pozro.a musztarda najlepsza z kamisa rosyjska,pysk wypala:D

Cyberon pisze...

Z musztard polecam śliwkową ;) I że co ? Mam być szczery w 5 punktach ? no dobra spróbuję ;)

EL pisze...

:)
tylko te golfy brrrr.....

miłej niedzieli :)

zdegustowana pisze...

Do Miłych Gości-

Popatrzcie, jak się nam zrobiło sympatycznie,łańcuszkowo i musztardowo...
Może by tak musztardę włączyć do dań wigilijnych?

Pozdrawiam:)

Sujini pisze...

nieeee, ja protestuję! bo ja, owszem, uwielbiam musztardę, ale na kiełbasce z grilla i tylko tam! do karpia wigilijnego nie przełknę;) p.s. dziękuję za zaproszenie;)

przemijanie pisze...

1. Kiedyś też zajadałam się musztardą. Obecnie jem sporadycznie, ale chyba wrócę do starych dobrych zwyczajów.
2. Ciepło pod każdą postacią jest mile widziane :)
3. Golfy, jak najbardziej, szale i apaszki.
Utrzymanie ciepła wymaga dużo zabiegów :)
4. W przedmiotach użytkowych cenię ich praktyczność,
a jak mają ładną linię,
cieszą oko,
to korzystanie z nich sprawia prawdziwą frajdę.
5. Możliwe :)
Pozdrawiam cieplutko

Kami pisze...

Ta musztarda przebija wszystko! ;D